Od nápadu k podnikatelskému plánu
jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
Ivana Svobodová, Michal Andera

Dnes vráceno
Monografie
První vydání
Praha : Grada, 2017; 978-80-271-0407-9 (brožováno); 227 stran : ilustrace, formuláře
Ostatní autoři: Andera, Michal,
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                        Obsah
O autorech ............................................................. 7
Předmluva .............................................................. 9
Úvod .................................................................. 11
Proč podnikat a máme na to? ........................................ 12
Sám, nebo s někým? ................................................. 14
1.	Hledáme nápady ..................................................... 19
Brainstorming ...................................................... 23
6_8_5 (6 až 8 nápadů v 5 minutách) ................................. 25
Myšlenkové mapy .....................................................27
Painstorming ....................................................... 29
Jak vybrat ten nejlepší ............................................ 30
2.	Zjišťujeme realizovatelnost nápadu ................................. 33
Podnikatelská příležitost .......................................... 33
Zdroje příležitostí ................................................ 37
Máme skvělý nápad? ................................................. 39
3.	Ověřujeme zájem zákazníků .......................................... 45
Design Thinking .................................................... 45
Lean Startup ........................................................47
Principy moderních metod rozvoje nápadu ............................ 51
Výzkum potřeb zákazníků ..........................................   55
4.	Za co a jak budou zákazníci platit? Byznys model ................... 61
Business Model Canvas .............................................. 61
Byznys model jako konkurenční výhoda ..............................  61
Typy byznys modelů ................................................. 63
Lean Canvas ........................................................ 65
5. Podnikatelský plán .................................................... 69
Shrnutí podnikatelského plánu ......................................... 74
Charakteristika produktu a vlastníka .................................. 76
Analýza trhu a zákazníků .............................................. 81
Byznys model .......................................................... 86
Analýza konkurence .................................................... 87
Analýza dodavatelů .................................................... 90
Personální zabezpečení ................................................ 91
Marketing ............................................................. 92
Finanční plán ......................................................... 95
Analýza rizik ........................................................ 101
Vyhodnocení úspěšnosti podnikatelského nápadu ........................ 103
Přílohy .............................................................. 104
6. Crowdfiinding ................................................. 105
Modely crowdfnndingu .......................................... 105
Vytvoření crowdfimdingové kampaně ............................. 106
Příklady podnikatelských plánů ........................................... 115
Komentáře ? příkladům podnikatelských plánů .............................. 115
Podnikatelský plán Dryners ............................................ 115
Podnikatelský plán Aplikace a webové stránky pro březí fenky .......... 116
Podnikatelský plán Baštík ............................................. 116
Podnikatelský plán Dryners ............................................... 117
Podnikatelský plán Aplikace a webové stránky pro březí fenky ............. 153
Podnikatelský plán Baštík ................................................ 173
                                    
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Svobodová, Ivana, 1969-
Údaje o názvu Od nápadu k podnikatelskému plánu : jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti / Ivana Svobodová, Michal Andera
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Andera, Michal, 1984-
Mezinárodní standardní číslo knihy 978-80-271-0407-9 (brožováno)
Údaje o vydání První vydání
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Praha : Grada, 2017
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma podnikání
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma podnikatelské projekty
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma strategický management
Fyzický popis 227 stran : ilustrace, formuláře
Všeobecná poznámka Částečně tištěno napříč
Mezinárodní desetinné třídění 658.114
Údaj pro souborný katalog
Dokumenty ke stažení
MDT: 658.114
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné