Léčení firem v krizi
krizové řízení z pohledu manažera, který vedl záchranu značky Tatra
Petr Karásek

Dnes vráceno
Monografie
První vydání
Praha : Grada Publishing, 2017; 978-80-271-0681-3 (brožováno); 187 stran
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                        Obsah
O autorovi........................................................9
Poděkování........................................................11
Předmluva ........................................................13
Na úvod příběh ze života..........................................15
1.	Předpeklí, peklo, očistec......................................19
Co to je podniková krize?
2.	Parník se potápí a na palubě se tančí..........................23
Jak poznáme, že se firmě nedaří?
3.	Pokud nevíme, kam a proč jdeme, nemůžeme nikam dojít ..........29
Jak se pozná správný cíl a nakolik je potřeba se jím v krizi zabývat?
4.	Jdeme ? cíli po správné cestě? ................................33
Máme správnou strategii ? vybřednutí z krize?
5.	Lze vylézt na Everest bez postupných zastávek? ................39
Jak plánovat postup při řešení problémů?
6.	Potřebuji ? výstupu horského vůdce, nebo skupinu šerpů? .......43
Jak poznat a vybrat ty správné?
Jaký je rozdíl mezi interim manažerem a poradcem, případně koučem či mentorem?....................................49
7.	S. O. S.! Save our society! ...................................57
Tedy zachraňte náš byznys.
Co to je vlastně interim management? Kde a v jakých situacích
se interim management používá?..............................62
Jaké jsou přednosti interim manažera oproti běžným manažerům ve stejné situaci?.....................................64
8.	Na palubu vstupuje lodivod.....................................67
Někteří naopak loď opouštějí.
Jaké jsou běžné podmínky využití interim manažera?..........70
Může být interim manažer členem statutárního orgánu firmy,
tedy například jednatelem či členem představenstva?.........72
Kde hledat interim manažery?................................74
9.	Dva u kormidla jsou moc...........................................77
Majitel a krizový manažer - kdo vlastně posádce velí?
Jak se pozná krizový manažer od běžného manažera?..............81
Jak se z obyčejného manažera stane specialista na krizové řízení? .... 83
10.	Jsem krizový manažer a se mnou přichází zákon! ..................87
Haló efekt a první kroky krizového manažera ve firmě.
Přebírací a předávací procedury .................................94
11.	Firemní kultura při restrukturalizaci ...........................95
Rozmrazení —> přeměna —> zamrazení.
Důvěrnost a mlčenlivost, konkurenční ujednání...................100
12.	Vstanou noví bojovníci............................................105
Dříve než dojde krizovému manažerovi počáteční zdroj energie, musí nabít energií a rozpohybovat správným směrem další lidi ve firmě.
Zdroje poskytnuté klientem pro činnost interim manažera........110
13.	Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest..................113
Ani záchrana firmy se nesmí uspěchat.
14.	Odboráři na palubě! ..............................................119
Požehnání, nebo prokletí?
15.	Blízká setkání třetího druhu ....................................127
Aneb příbuzní a přátelé pana majitele.
16.	Aktivní leadership, asertivita, agresivita a arogance ............133
Vztahový desetiboj krizového manažera.
Jsou nějaké obory nevhodné pro využití služeb interim manažerů? .. 139
17.	I krizový manažer může selhat.....................................143
Co si počít v takové situaci?
Jsou nějaká rizika při činnosti interim manažerů?
Jak se řeší?....................................................147
18.	Co přijde potom, když už je všechno hotovo? ..................... 151
Jak se končí krizové řízení.
19.	Záchrana přišla pozdě nebo se operace nepovedla a pacient
umírá ............................................................155
Moratorium, úpadek, reorganizace, konkurz a krach.
Kdo řeší odpovědnost za případné škody vzniklé vlastníkům
nebo za důsledky, pokud se záchrana firmy v krizi nepovede?....159
20.	Zúčtujeme spolu.................................................161
Aneb dobré účty dělají dobré přátele.
Způsob řešení sporůy vyšší moc a řešení jiných nenadálých situací... 165
21.	Dobrá rada nad zlato............................................169
Jak se tomu všemu, co bylo popsáno, dá vyhnout?
Etika při výkonu činnosti interim manažera....................171
Závěr ..............................................................173
Doslov..............................................................175
Rozhovor s Petrem Karáskem o jeho cestě ke krizovému řízení........179
Od konstrukce ? revitalizaci firem
Prohlášení..........................................................187
                                    
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Karásek, Petr, 1964-
Údaje o názvu Léčení firem v krizi : krizové řízení z pohledu manažera, který vedl záchranu značky Tatra / Petr Karásek
Mezinárodní standardní číslo knihy 978-80-271-0681-3 (brožováno)
Údaje o vydání První vydání
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Praha : Grada Publishing, 2017
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma krizový management
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma podnikový management
Fyzický popis 187 stran
Mezinárodní desetinné třídění 005.93
Údaj pro souborný katalog
Dokumenty ke stažení
MDT: 005.93
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné