Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky
výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory
František Bělohlávek

Dnes vráceno
Monografie
2., rozšířené vydání
Praha : Grada Publishing, a.s., 2017; 978-80-271-0433-8 (brožováno); 186 stran : ilustrace
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                        bsah
autorovi .............................................................9
Úvod ..................................................................11
1.	Dovednost vedení pohovorů ...........................................13
i 1.1	Cíle pohovorů .................................................. 14
1.2	Komunikační dovednosti .......................................   15
Naslouchání .................................................... 16
Kladení otázek ................................................. 17
Prezentování a přesvědčování ................................... 18
Neverbální komunikace ...........................................20
Asertivní komunikace ............................................22
1.3	Styl řízení a vedení pohovoru ...................................23
1.4	Posuzování a standardizace, systém kompetencí ...................25
2.	Výběrové pohovory ...................................................29
2.1	Příprava pohovoru ...............................................30
Příprava otázek .................................................30
Počet tazatelů ..................................................31
Příprava scénáře pohovoru .......................................32
Eliminace rušivých vlivů ........................................32
2.2	Vedení pohovoru .................................................33
Atmosféra a taktika při pohovoru ................................33
Struktura pohovoru ..............................................34
Volba vhodných otázek ...........................................35
Pohovor je dialog ...............................................37
Zapisování poznámek .............................................38
Otevřené jednání o platu ........................................38
2.3	Co všechno můžeme zjistit během výběrového pohovoru .............38
Zakázané otázky .................................................39
Jak zjistíme orientaci na zákazníka nebo na občana? .............39
Jak zjistíme osobní nasazení a motivaci? ........................41
Jak zjistíme úroveň komunikačních dovedností a týmové práce? ... 42
Jak zjistíme styl řízení a přístup ? motivování lidí? ...........44
Jak zjistíme úroveň flexibility a kreativity? ...................45
Jak zjistíme spolehlivost a důvěryhodnost? ......................46
L4 Co můžeme pozorovat v průběhu pohovoru .
V$mp do místnosti ........................
Chůze a postoj těla ......................
Etiketa ..................................
Obličejová mimika ........................
Způsob sezení a gestikulace ..............
2-5 Metody, jimiž lze podpořit výběrový pohovor
2.6	Rozhodování o nejvhodnějším uchazeči ....
2.7	Případová studie - PHARMEI ..............
2.8	Případová studie — BAKEL Automotive .....
46
47 47
47
48 48
48
49
50 60
3.	Hodnotící pohovory ...................................................73
3.1	Typy hodnocení .....................................................74
3.2	Co se hodnotí v průběhu pohovoru ...................................77
3.3	Systém a řízení hodnotícího pohovoru v organizacích ................78
3.4	Průběh hodnotícího pohovoru ........................................82
3.5	Zásady vedení hodnotícího pohovoru ...............................  83
3.6	Úkoly vyplývající z hodnotícího pohovoru ...........................85
3.7	Jak vést hodnotící pohovor s různými typy lidí .....................87
Nepostradatelný ....................................................88
Přátelský ..........................................................93
Arogantní ..........................................................97
Plachý ........................................................... 101
Pohodář .......................................................... 104
4.	Obtížné pohovory ...............................
4.1	Uvolňování pracovníků pro nadbytečnost .....
4.2	Nepřítomnost v práci .......................
4.3	Snížený výkon ..............................
4.4	Nedodržování pracovní nebo technologické kázně
4.5	Narušování vztahů mezi lidmi .................
109
110 116 120 124 128
5.	Rozvojové pohovory (zapracování, koučování, delegování)
5.1	Bariéry efektivního učení ...........................
5.2	Učení ze zkušenosti .................................
5.3	Zásady učení se dovednostem .........................
5.4	Postup delegování ...................................
135
136 138 139 141
Kazbory a komentáře .............................................I6l
Rozbor pohovoru VI ............................................. 161
Rozbor pohovoru V2 ............................................. 165
Rozbor pohovoru V3 ............................................. 169
Rozbor pohovoru V4 ............................................. 173
Komentář ? pohovoru H1 ......................................... 176
Komentář ? pohovoru H2 ......................................... 177
Komentář ? pohovoru H3 ......................................... 178
Komentář ? pohovoru H4 ......................................... 178
Komentář ? pohovoru H5 ..................!...................... 179
Komentář ? pohovoru N1 ........................................  179
Komentář ? pohovoru N2 ......................................... 180
Komentář ? pohovoru N3 ......................................... 180
Komentář ? pohovoru N4 ......................................... 180
Komentář ? pohovorům N5, N6 a N7 ............................... 181
Komentář ? pohovoru R1 ......................................... 181
Komentář ? pohovoru R2 ......................................... 182
Komentář ? pohovoru R3 ......................................... 183
                                    
Detail
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Bělohlávek, František, 1951-
Údaje o názvu Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky : výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory / František Bělohlávek
Mezinárodní standardní číslo knihy 978-80-271-0433-8 (brožováno)
Údaje o vydání 2., rozšířené vydání
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Praha : Grada Publishing, a.s., 2017
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma manažerská komunikace
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma přijímací pohovory
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma personální management
Fyzický popis 186 stran : ilustrace
Mezinárodní desetinné třídění 005.57
Údaj pro souborný katalog
Dokumenty ke stažení
MDT: 005.57
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné